Gå til innhold

Til alle kristiansandsjenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nokså nylig flyttet til Kristiansand ifra Stavanger og kjenner ikke så mange her. Det hadde vært utrolig koselig å treffe andre mødre som er hjemme med små barn. Selv er jeg 30 år, gift og har 2 små døtre. Ei på 16 mnd. og ei på 3 uker. Skriv dere opp dere som føler for å utvide bekjentskapskretsen:) Så ser vi om vi kan få til å treffes på kafe el.noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bor i mandal, men jeg vil gjerne finne på noe:)

Skrevet

Er det virkelig ikke flere jenter fra Kristiansand her?

Skrevet

Jeg, men bor i TrHeim:-)

Skrevet

Jeg er fra Kristiansand, men bor i Oslo. Kan gjerne bli med på et treff, bare send meg en pm. Jeg er ofte "hjemme" på sørlandet. Datteren vår er snart 15 mnd.

Skrevet

Jeg bor også i Kristiansand:) Og har ei jente på 16 mnd!

Bodde noen år i Trondheim, og der var DIB jentene kjempeflinke til å møtes...hadde vært supert å fått noe til her nede også:)

Send meg gjerne en pm

Skrevet

jeg er fra Kristiansand! Bor på slettheia jeg da. hvor i kr.sand bor du`? jeg har bare et barn, ei datter som blir 2 om nøyaktig 1 mnd i dag. hehe. Jeg er jo som du sikkert ser 26 år. Alltid gøy å bli kjent med nye folk!

send gjerne pm

Skrevet

Hei,jeg er å fra kristiansand.

Har ei jente på 7 mnd,er selv 26 bor i sentrum.

Hadde vært gøy å treffe noen ja!

Skrevet

send gjerne pm så kan vi møtes alle sammen da!

Skrevet

Hei!

Jeg er fra Oslo, men bor på Nodeland utenfor Kristiansand. Er med møtes på kafe eller noe jeg......Send meg en pm da vel.......

Er forresten 27 år gar en gutt på 4 år og en gutt på 6 mnd.

Skrevet

Da har jeg sendt de fleste en pm. Fikk ikke til å sende til VeronikaTfått-perfekt-jente. Tenkte vi kunne treffes onsdag 3 oktober, håper det passer for flest mulig.

Skrevet

Hei,måtte bare ta noen små justeringer på profilen min.. skal kunne gå ann å sende pm nå.

hvor skal vi treffes den onsdagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...