Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #26 Skrevet 22. september 2007 Så koselig da Baby:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. september 2007 #27 Skrevet 24. september 2007 Ja! Så koselig Baby!!!! Jeg har forresten glemt å si at jeg blir med på spising og drikking, men neppe på dans... Jeg har ikke diskotek-ører lenger, dessverre!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #28 Skrevet 24. september 2007 Da er dette den foreløpige listen:-) Vi bør bestemme oss og Strikkballen tar bestilling av bord! Skal vi gå for Italiensk som ligger sentralt og Karo kan bekrefte at det er kjempeok der? Eller skal vi prøve oss på stedet Dailis foreslo, med magedans og eksotisk stemning? Eneste er at der hadde noen hørt at maten ikke var fersk........? Strikkballen Karomamma megogjr Attpåklatten:-) Tiggywinkle Maud (med et lite forbehold med tanke på nærtstående termin) Ronja65 Snulder tonetrollet Gummelillan Stolt mamma til 2/ Plutseliten phantomet mamma søker barn-har fått 2 Velve Dailis (spurte pent om å få lov til å være med oss gamlinger......hihihi;-) Plutseliten Babyonboard ;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. september 2007 #29 Skrevet 24. september 2007 Hvis dette er å forstå som avstemning... så stemmer jeg for italiensk...
Gjest Skrevet 25. september 2007 #31 Skrevet 25. september 2007 Jeg har veldig lyst til å bli med! Går det ann å holde det litt åpent en ukes tid, litt usikkert om datoen passer...... Ser dere har bestilt bord, men det går kanskje ann å tilføye meg når dere bestiller endelig antall? Strikkballen Karomamma megogjr Attpåklatten:-) Tiggywinkle Maud (med et lite forbehold med tanke på nærtstående termin) Ronja65 Snulder tonetrollet Gummelillan Stolt mamma til 2/ Plutseliten phantomet mamma søker barn-har fått 2 Velve Dailis (spurte pent om å få lov til å være med oss gamlinger......hihihi;-) Plutseliten Babyonboard ;-) Sanne og turbojenta=)
Karomamma Skrevet 25. september 2007 #32 Skrevet 25. september 2007 Koselig at du blir med!!! Endelig antall blir sikkert ikke klart før det nærmer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå