Gå til innhold

Hvordan finne ut om gutt har urinveisinnfeksjon/blærekatarr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten å gå til lege? Er det mulig??

Han er to år og virker som om han plages når han tisser, men vet jo ikke siden han har på bleie...

Tenkte på å kanskje gå på legevakta seinere i dag men hva kan de gjøre? Han vil jo ikke ta tisseprøve på kommando uansett he he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du må til lege, det finner du ikek ut selv...De har goood tid til å vente på tisseprøve.:)

Skrevet

Helt ærlig så tror jeg nok ikke at de gidder å vente på det på legevakta her jeg bor.. Får man ikke kjøpt noen poser så man kan gjøre det selv?

Jeg har selv ventet på at han skal tisse her hjemme og det kan ta lenger enn jeg gidder å vente.. he he

Skrevet

Du får kjøpt slike poser på apoteket. Sett en slik på ham, når pose er litt full, leveren på legevakta, også får du svar etter 5 min..

Skrevet

Åååh tar det ikke lenger tid?:o) Da skal jeg kjøpe et par sånne poser. Regner ikke med at dette er noe ålreit å ha på, men vi må bare prøve..

Hvordan vil en gutt med blærekatarr oppføre seg egentlig?? Finnes det noen sikre kjennetegn?

Skrevet

Du får kjøpt poser til å klistre på, fordel med gutt da ; )

Du får også kjøpt uvi test på apoteket reseptfritt.

Skrevet

jøss det var genialt! Får komme meg ut snart.. :o)

Skrevet

bruk en tissepose..

sønnen min hadde kroniske uvi frem tl han var 2 år da han ble operert..

han hadde høy feber og vondt i magen + etter han hadde tisset..

han kastet også opp..

første gangen var han bare 3 uker og legene trodde det var kolikk helt til det vidreutviklet seg til e coli.. kjempegøy NOT!

Han har i dag nedsatt nyrefunksjon pga alle uvi..

så det er viktig å behandle hvis det er en infeksjon..

Lykke til med gutten din:-)

uff.. stakkars det gjør jo så vondt...

Skrevet

Huff for en sykehistorie:( stakkars gutten!

Min kaster ikke opp og har ikke vondt i magen...tror jeg. Han sier ingenting i alle fall. Men han sier han har vondt i rompa.. men tror nok han mener tissen for han vrir seg og tar seg til skrittet. Jeg håper det er en infeksjon og ikke noe annet jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...