rødhette* Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 På flyet fra Gran Canaria fikk vi et nestléglass frukt (4 mnd), som er fra Spania. Jeg mener å ha hørt at de små ikke skal ha sitrusfrukter enda, så derfor tenkte jeg høre her inne før jeg evt gir han glasset... Han er 8 mnd, forresten. Det er et glass fruktmos bestående av banan, eple, fersken, ananas, appelsin og aprikos.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Tror ikke det skal være noe problem, men husk at galssene fra Nestle i utlandet har MYE mer innhold av sukker enn de som vi får kjøpt her hjemme.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå