Gå til innhold

Kan jeg gi lillegutt denne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

På flyet fra Gran Canaria fikk vi et nestléglass frukt (4 mnd), som er fra Spania. Jeg mener å ha hørt at de små ikke skal ha sitrusfrukter enda, så derfor tenkte jeg høre her inne før jeg evt gir han glasset... Han er 8 mnd, forresten. Det er et glass fruktmos bestående av banan, eple, fersken, ananas, appelsin og aprikos.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det skal være noe problem, men husk at galssene fra Nestle i utlandet har MYE mer innhold av sukker enn de som vi får kjøpt her hjemme.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...