Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hei. Jeg er så heldig at jeg har en super svigermor som alltid stiller opp både for meg og for samboeren min. Etter at jeg har blitt sykemeldt og startet på permisjonen, maser hun på meg at jeg må komme på besøk. Dette er selvsat i beste mening, og jeg vet at hun tror jeg kjeder meg hjemme og vil være hygggelig. Problemet er det at jeg føler meg sliten og er ikke i form til noe annet enn å være hjemme. Spesiellt siden hun fremdeles har små barn hjemme, som hun har fått senere med ny mann. De er kjempe søte, men er krevende og ønsker at jeg skal bli med å leke ol. Jeg bare utsetter det, og har prøvd på en forsiktig måte å forklare at jeg er er sliten.. Det er som om hun ikke hører på meg.. Samboeren min vet om det, men han ser ikke helt problemet han heller.. Så nå føler jeg at jeg MÅ på besøk uten at jeg egentlig orker tanken på det... Noen råd? Huff.. får dårlig samvittighet..
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Det er visst fryktelig vanskelig for mange å forstå dette med hvor sliten man kan være og hvor lite tiltakslyst man kan ha etc. Du kan jo kanskje prøve å ta noen korte besøk hos henne av og til? Si at det er hyggelig å treffes, men du kan ikke bli så lenge for det blir for slitsomt? Og det er også lov å si nei når man ikke orker, selvom det er vanskelig.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Ja, det er sant. Mange tror man er hjemme og enten kjeder seg, eller nyter late dager. Noen gjør sikkert det også, men jeg sliter med vond rygg, vonde kynnere og er trett og sliten mesteparten av dagen. I tilegg er det alltid husarbeid som ligger og venter.... (Huff, syte, syte..) Tenkte jeg skulle dra mannen min med på en liten visitt i kveld for å lette på samvittigheten. Takk for oppmuntring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå