Tom Pupp og Lille Snupp Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Stempelet var midt i blinken og sååå søte sokker. Vesla har de på ute i vogna si nå =) At du var min hemmelige venn ble avslørt før pakken fra deg kom, men det gjør ingenting. Spennende å gå og vente, og kjempekoselig når den endelig kom! God helg!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Så bra at det falt i smak og at sokkene passet... Var veldig usikker på hva jeg skulle kjøpe.. Scrapping er vel det eneste jeg ikke har vært innom, enda ;o) Hvordan avslørte jeg meg..? Det lure æ på... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå