Gå til innhold

han vil ikke spise.... se HER!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

han er syk. hoster og harker. om natta drikker han så vidt litt vann. vært hos legen og sjekka han. og det så greit ut, i kke noe feber og ikke noe utslag på blodprøve. men han spiser to små flasker i løpet av dage. bare 120ml om gangen om jeg er heldig. han er fire mnd. noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir han slapp da siden han ikke får i seg nok mat/drikke?

Om han ikke virker slapp osv så er det sikkert bare hans måte å regulere seg på!

men om han ikke er iform fra før er det ikke rart om han spiser lite..

kan jo bli en ond sirkel det der at han spiser lite å derfor blir slappere osv..

Om jeg var deg ville jeg tatt kontakt med helsestasjonen.. babyen din er jo ikke veldig gammel, kanskje du kan komme å veie..åsså komme tilbake etter en uke å veie engang til..om han har lagt på seg lite/gått ned i vekt så kan du få hjelp!

men alt i alt tror jeg han spiser lite pga at han er dårlig..

se den ann kanskje noen dager til om han blir bedre åsså tar du kontakt med helsesøster om det ikke ordner seg!

Lykke til da!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...