smurfen :o) Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Sånn kan det gå.... http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1326624.ece
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Auuuu...det så ikke godt ut...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Uff ja, den derre er ikke god nei. Tipper det var siste gang han lekte med maten ja hehe
Gjest Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 AAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUU!!!! Stakkars liten gutt! Fikk vondt i magen av å se på ham.. Tipper han ikke leker med gaffelen ved middagsbordet selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå