MathildeC Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg skal ta et par glass vin i byen i dag. Det blir to glass, absolutt max tre glass. Tenkte aa amme foer jeg gikk, og saa har jeg pumpet litt paa forhaand. Men hva gjoer jeg naar jeg kommer hjem? Pumper jeg meg, og kan jeg etterpaa amme om natten? Eller maa jeg vente til morgenen, og pumpe meg f.eks to ganger? Noen som vet?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Du bør pumpe deg for din egen skyld, og for å opprettholde produksjonen, men du pumper ikke ut alkoholen. Alkoholen er i melka like lenge som den er i blodet ditt, altså så lenge du har promille.
Jeenie Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Når du har null promille så har melka det også... men sist jeg tok meg tre glass vin ga eg flaske sikkert ett måltid mer enn nødvendig for å være heeeeeeelt sikker på at all alkohol var ute av melka... Pumpa meg på natta pga spreng, og slo ut melka..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 først drikker man alkoholen også tar vi turen til sykehuset for pumping;) Haha, bare kødde..
gerd Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Du kan fint amme etter to glass vin!!! Barnet tåler fint å drikke melk med 0,4 i promille. Husk du drikker jo vin med 14%. Det hun drikker er jo nesten ikke noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå