Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hei, jeg er 32 år. Synes dere jeg har dårlig tid? hmm, føler det av og til selv..men det har liksom ikke passet før nå. Er nå klar for å få barn og mannen min også. Hva hadde dere tenkt i min situasjon? Tenker jo selvfølgelig at..tenk om vi kommer til å bruke lang tid..tenk om, tenk om..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Jeg tenker det samme, er snart 30 og mannen 34. Av forskjellige grunner (helsemessig) har jeg ikke følt meg klar enda, men føler samtidig at klokka tikker... Skulle ønske jeg visste hvor lang tid det tok, hvis jeg må prøve et år før det klaffer må jeg jo sette i gang snart, men hva om det klaffer med en gang? Ikke heeelt klar for det enda. Men du sier dere er klar nå? Da er det vel bare å sette i gang da. Lykke til!
Gjest Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 nei vil jeg ikke si, synes man bør få barn når det passer seg, gammel eller ung, viktigst er at dere er klare for å få barn sammen, gammel eller ung... når det gjelder den biologiske klokka, hm... nei tror ikke det er noe problem enda? eller.. jeg vet kansje ikke så mye om det, men kjenner en 4-5 i familien som har fått barn etter 32 års alderen, gått helt fint det =) lykke til iallfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå