Gå til innhold

Pusting av barnet i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært til UL kontroll hos gynekologen på onsdag og i dag. Måtte gå en gang tll i dag fordi legen klarte ikke å måle ordentlig (rundt brystkassen til bebien) på onsdag. Bebien bevegte seg alt for mye pluss at den holdt på med pusteøvelser hele tiden. I dag holdt h*n seg i ro men igjen holdt h*n på med pusteøvelser. Legen var litt overrasket at h*n pustet igjen. Det er egentlig kun i ny og ne de øver seg i pustingen. Et bra tegn var det ja uansett.

Jeg bare lurte på om h*n kanskje er ferdig snart for å komme ut siden h*n er såpass aktiv og holder på med masse pusteøvelser. Noen som vet ?

MT = 02.10. - ULT = 09.10.07.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Min har også pustebevegelser, og det har den gjordt ganske lenge. Husker ikke helt når jeg først la merke til det, men det er ganske mange uker siden. Her og ble det et problem å måle pga all pustingen ;-) men det ble nå på et vis. Jeg vet ikke om de er klare for å komme ut siden de holder på sånn, men jeg har som sakt opplevd det i mange uker allerede, og jeg har ULT 17.09 og MT 19.09.

For min del håper jeg min kommer ut i nærmeste framtid, men for din og bebisen sin del burde den jo holde seg inne litt lenger ;-)

Lykke til :-)

Skrevet

Kjenner dere disse pusteøvelsene på utsiden av magen? Synes nemlig jeg kjenner noe iblandt som kan minne om pustebevegelser når jeg legger hånda på magen, kan se det også.

Skrevet

jeg kjente pusting inni magen sist ja, sambo kjente og:)

Skrevet

Takk for svarene. Kjenne ikke noe til pustingen i magen, jeg. Men det er nok riktig at h*n skulle holde seg inne enda litt lengre :o))

Hvordan føles det når barnet puster i magen ??

Skrevet

Hvis det er det jeg kjenner så kjenner jeg ingenting annet enn at magen hans eller hva det nå er hever og senker seg, akkurat som når du puster selv. Han må sikkert ligge med magen ut mot min mage for at jeg skal kjenne noe, men har kjent det noen ganger ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...