Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Sønnen min på 2 er i en overgangsfase på om han skal sove på dagen eller ikke.. han Sover hos oss, men i barnehagen sliter han litt, da de legger han tidligere enn vi gjør hos oss. Han står jo opp litt senere enn de andre barna, (går 3 dager i uken fra 09.00-15.00 ca) og står da opp rundt 07.30-08.00. de legger barna 11.30, som er helt greit. men da er ikke min sønn trøtt.så ofte har de latt vær å legge han, som også er greit. men... Nå har det skjedd flere ganger at de legger han i vogna, å lar han ligge der å prate i timesvis.... I dag hadde han ligget i vogna 3 av de 6 timene han hadde vært der!!!! han hadde såvidt sovet! Det er jo helt bortkastet!!!! ble mektig sinna jeg da..... de stuer ikke sønnen min bort i ei vogn i 3 timer altså.... det er ikke derfor han er der!!! så nå skal vi si at han ikke skal sove der i det hele tatt. så får han heller være litt på veggen når han kommer hjem :-|
jordbær mathilda Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Går det ikke an å spørre om de kan legge han litt senere da.. Feks.kl13, hvis det er bedre for han. Vi legger stort sett alle ved 12 tiden, men er det andre ønsker fra foreldrene, hører vi selsagt på det!!Kan ikke skjønne at det skal være noe problem får barnehagen.
dama Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 og hvorfor kan ikke barnehagen legge han til samme tid som dere? minste min blir lagt i barnehagen når hun er trøtt... før var det tidligere, nå er det litt seinere
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 De sier at de vil ikke legge ha da, for da får han ikke være med på frukten! som er 13.30.... MEN i å la han ligge i vogna fra 11.30 - 14.30, det er greit? Da går han jo IHVETTFALL ikke glipp av frukten *Irritert*
Bratsj Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Du er mammaen - du bestemmer. Be dem legge han senere og send med ham egen frukt, for guds skyld.
dumme mamma Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Da kan han vel få frukten senere?! Jenta mi er vant til å sove fra 10. De prøvde å vente til 12, etter lunsjen får de la henne, men hun ble så sur og grinete, at de skjønte at de måtte legge henne kl. 10. Da våkner hun ofte når de andre skal legge seg, noe som selvsagt kanskje ikke er helt ideelt, men hun får jo mat da, og ingen sier noe på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå