-spent- Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 jeg fikk igjen mensen 8 uker etter fødsel, enda jeg fullammer. fikk den også igjen 2,5 uker etter det igjen og 2 uker etter der igjen. hadde "fri" i to dager før jeg fikk det igjen i tre dager. nå hadde jeg "fri" i fem dager før jeg begynte å blø igjen i går, men i dag er det borte. er dette normalt eller? er snart 3 1/2 mnd siden fødsel.
-spent- Skrevet 14. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2007 Og jammen kom det ikke tilbake igjen i kveld.. Hva skjer?
ceso Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 hormonene har en aldri så liten dans kan du si... For noen er det sånn til å begynne med, og så stabiliserer den seg og går til det normale igjen
-spent- Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 Hehe..skjønner at de danser litt:) Men kan det også ha noe med minipilla å gjøre`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå