Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk igjen mensen 8 uker etter fødsel, enda jeg fullammer. fikk den også igjen 2,5 uker etter det igjen og 2 uker etter der igjen. hadde "fri" i to dager før jeg fikk det igjen i tre dager. nå hadde jeg "fri" i fem dager før jeg begynte å blø igjen i går, men i dag er det borte.

 

er dette normalt eller?

 

er snart 3 1/2 mnd siden fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jammen kom det ikke tilbake igjen i kveld..

Hva skjer?

Skrevet

hormonene har en aldri så liten dans kan du si...

For noen er det sånn til å begynne med, og så stabiliserer den seg og går til det normale igjen

Skrevet

Hehe..skjønner at de danser litt:) Men kan det også ha noe med minipilla å gjøre`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...