Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Merker at det har blitt mye tv'seing etter snuppa kom... er liksom ikke så mye annet å gjøre når hun sover... og det er dålig vær ute! Hva ser dere på tv da? Nevn 3 tv-program dere følger med på? Her er det: Hotel cæsar (skjemmes egentlig da:p) idol jordmødrene og egentlig ganske mye mer:p
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Sopranos!!!! Har gledet meg så lenge og endelig er det i gang igjen! Medium Jordmødrene Nyhetene må jeg få med meg også, og så ser jeg endel annet skvip innimellom selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå