Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg fikk det da jeg ammet med eldstemann, og hadde ingen bivirkninger. Etter at jeg fikk yngste i januar ville jeg gjerne ha samme pillen, men legen overtalte meg til å heller ta cerazette. De er noe dritt, og jeg har blødd mer eller mindre i ett siden jeg begynte. Har ventet på at det skulle gi seg, men det gjør det jo ikke. Vil gjerne ha de samme som jeg hadde sist... Fins de enda? Noen som vet?
BettyBoob Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 har ikke brukt dem selv, men de finnes de
Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Da skal jeg jammen ringe legen på mandag og få resept på de heller! Takk for svar =)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jepp de finnes. Akkurat byttet fra de til diane jeg. Fikk så mye kviser av de
Gjest Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Er Diane også minipille? Som kan brukes når man ammer? Cerazette skal jeg i hvertfall IKKE ha...
Bratsj Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Jeg fikk Conludag av legen min, bruker de enda selv om jeg ikke ammer mer, veldig fornøyd.
Monajenten Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Jeg brukte Condulag etter fødselen av førstemann. Og så ble jeg gravid, da;)
Bratsj Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Oj, ble du gravid på pillen ?? Tok du den slik du skulle ? (dvs på fast klokkeslett hver dag)
Mayken Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 jeg gikk først på cerazette, men fikk så uren hud og humørsvingninger, så jeg byttet over til conludag, men måtte bare slutte på dem etter en stund for jeg fikk så mye sting/stikkninger i hjertet. Er helt fin nå som jeg ikke bruker dem lenger. bruker for tiden ingenting, og har tenkt å fortsette med det til vi skal begynne på neste barn om et års tid. bruker kondom da:)
## lille blomst ## Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 Jeg bruker dem og er kjempefornøyd. Ammer ikke lenger, men bruker de allikevel.
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 jepp eg brukte donludag når eg amma. sluttet på dei for ca 6 mnd siden så dei finnes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå