Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Sist merket jeg det med engang Nå har jeg bare litt ømme pupper når jeg kommer borti de, litt trøtt & litt stikkinger av & til Ellers er det svært lite murringer ... Har tatt 2 kjempe positive cb tester Hva med dere?
Gjest mor75 Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jeg har hatt få "symptomer" med alle tre. Ingen kvalme, men litt trett og uggen innimellom. Mest med tredjemann, men det kommer nok av at man da har to andre som er med å slite en ut.
Mini nr 2 i mars Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Nå er jeg jo bare 5+6, men har det akkurat på samme måte som deg! Puppene er litt ømme(men på kvelden når jeg skal ta av bh`en så gjør det sykt vondt!) Ellers litt trøtt, litt uggen og litt stikkninger. Håper på å slippe unna kvalmen slik at jeg kommer meg gjennom eksamen....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Er 16+6 idag jeg da men har hatt lite symptomer. Så vært i tvil at jeg i det hele er gravid frem til jeg hørte hjertelyden. Litt trøtt og sliten, litt ømme pupper, litt kvalm innimellom Men voksende mage
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 ..har ikke hatt ett eneste symptom dette svangerskapet jeg,jeg venter nr 7 og minstemenn var bare 5 mnder da jeg ble gravid.fant da heller ikke ut at jeg var gravid før i uke 12.Da begynte jeg å mistenke noe fordi mensen hadde ikke kommet Ingen ømme bryster,kvalme strekksmertser,bekkenløsning..enda jeg alltid har hett det før.Hæli :-) sv.sk går fort på den måten.
mamman til karen elisabet. Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 hei Jeg er 11 uker i dag. Har også hatt lite symmptomer litt øme bryster,trøt. Men nå er jeg mer opplakt sovner ikke bare jeg setter meg ned dette avtok i uke 9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå