LiKr Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Noen som har en snill dame å anbefale?? Jeg må bytte lege siden jeg flytter til Trondheim nå....er jo fullt stort sett over alt, men det ligger oversikt på nettet så dersom noen har noen anbefalinger er det verdt en sjekk synes jeg!
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Da jeg bodde i trondheim hadde jeg ei som het Berit Bratt-et eller annet..!! Hehe... Var veldig fornøyd med henne, hun var flink! Tok seg tid, og gav deg god og seriøst veiledning og råd! :-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Nei, Berit Bartnes het hun!! :-) På Nardosletta legesenter! :-)
LiKr Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 Takk for tips! Hun hadde desverre ingen ledige, men dersom andre vet om noen dere var/er fornøyd med: Skriv inn navn Greiest med noen i Midtbyen eller Lerkendal-området....
tussemor <3 <3 Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Jeg har Monica Berg, på moholt legesenter, jeg tror ikke at hun har praktisert så lenge, men er kjempe flink Hun hadde mange ledige plasser for noen måneder siden...sikkert fordi hun var nyansatt Jeg lette i en god stund før jeg fant en kvinnelig lege i nærheten...
LiKr Skrevet 14. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2007 I see! Skal sjekke henne opp, hehe :=)
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 har Monica Berg jeg også.. må si at jeg er ikke direkte inponert.. det merkes at hun er uerfaren, men veldig hyggelig. føler hun slurver litt, og er ikke helt fornøyd med det.. får se om jeg gjør noe med det, eller om jeg skal gi henne litt tid!
tuppa & litjmor Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Flytta fra Trondheim i fjor og hadde en utrolig flink og behagelig fastlege, Helle L'abbe Lund på Moholt legesenter. Fikk ellers et inntrykk av at det var mange gode leger på Moholt. Var innom en par tre ganger uten å bestille time på forhånd, til forskjellige leger, med babyen og vi fikk god behandling alle ganger!
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 det er ett utrolig koslig legesenter, og man får følelsen av å bli tatt vare på.. hadde valentinlyst fra 86 fram til januar i år og der var det direkte ukoselig.. vill ikke henge ut xlegen min, men kan si så mye som at jeg følte aldri at jeg ble hørt på, men at jeg bare var en på samlebåndet.. følte meg skuesett i det jeg gikk inn døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå