Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Aldri vært så langt nede før.. Klarer ingenting! Er helt borte på en måte. jeg skjønner det ikke helt tror jeg. har grått som en unge i det siste, men i dag er det helt annerledes..:/ Skulle så ønske hun var her.. (endten her eller i magen)! Dette er bare helt forferdelig.. synes forferdelig synd på meg selv akkurat nå
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 sender deg en trøsteklem selv om det sikkert ikke hjelper så veldig mye akkurat nå... men vet hvordan du har det.. var gjennom det samme ifjor...
Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Tusen takk!! Alltid godt med trøsteklemmer!
ludda Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Å det har du lov til vennen..Forferdelig urettferdig at ikke jenta di skulle få lov og bli født.Hvor langt var du på vei da du mistet?Tenn et lys og skriv ned tankene dine.Tenker på deg.Klem.
Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 Tusen takk for varme tanker Ludda!!<3
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Stor sympati for deg og dere som har mistet et barn. Hadde en SA i uke 6. Det var heller ikke gøy, men kanskje litt anderledes hvis du var lenger på vei :-( (regner med det siden du vet det var jente). Prøv å trøst deg med at du hvertfall kan bli gravid. Ikke gi opp håpet. En vakker dag kommer det et nydelig barn til verden hos dere!!!! Klem fra
har4barn Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Jeg vet hvordan du har det... Det er forferdelig vondt - og særlig se sprekkeferdige gravide eller helt nyfødte. Det er så lett å tenke: Det skulle vært meg nå! Jeg hadde det slik i de siste ukene fram mot 4.august , som var min termin. Vi mistet i uke 18 i vår. Etter termindatoen har faktisk sorgen sluppet litt mer taket. Vi har ikke blitt gravide igjen enda, men håper selvfølgelig at det skjer snart. Ville bare sende deg en trøsteklem!!!!
Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 14. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2007 Tusen hjertelig takk! Synes det er utrolig synd at det er så mange som har opplevd dette.. Dette unner jeg ikke min verste fiende. Jeg håper det slipper litt nå som det gjorde med deg snart4barn?, det gjør jeg virkelig. en stor trøst ville jo naturligvis å få jenten min tilbake, men ingen trøst kan gjøre opp for jenten jeg skulle hatt! desverre.. men til alle som har svart, TUSEN TAKK! Det hjelper virkelig med litt støtte som vet hva det dreier seg om!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå