jordbær mathilda Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg gjør det ikke.. Kun når jeg skal ut på noe spesielt.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Da er vi to som gjør det...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Kun når jeg skal noe spesielt.
Mamma´n til A og F Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 For meg er hver dag spesiell, så jeg bruker sminke hver dag:)))
nickoline og supermann Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 alltid mascara, men ofte litt mer også. sjelden øyenskygge og sånn. kun når jeg skal bort! Jobbet i parfymeri før, har nok fått litt nok av å se ut som et "juletre!"
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Kun mascara også hender det jeg pudrer nesen litt )
♥♥ M ♥♥ Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Bruker sminke hver dag, så sant jeg ikke er syk eller noe. Bruker maskara, svak øyeskygge og litt pudder. ser ikke så veldig sminket ut
Korse76♥ Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 ja, unntak for meg å ikke sminke meg. Men på hytta og inne-søndager sminker jeg meg ikke
Gjest Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 ja men ikke mye...mascara og litt consealer under øynene for å få bort poser og røde flekker.. men ikke om jeg vet jeg ikke skal noe den dagen...da gidder jeg ikke..
tuninna ♥ 2pp Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Jeg sminker emg kun hvis jeg skal på fest eller noe. Aldri ellers.
LiseKristin Skrevet 14. september 2007 #12 Skrevet 14. september 2007 Bruker kun mascara daglig. Kanskje litt øyenskygge og eyeliner om jeg skal noe spesielt
snartmammapåny Skrevet 14. september 2007 #13 Skrevet 14. september 2007 Sminker meg hver dag. Føler meg naken og søvnig uten litt mascara.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2007 #15 Skrevet 14. september 2007 Signerer denne:-) Hver dag er spesiell så ja, jeg bruker sminke hver dag:-)
*Rutletutt* Skrevet 14. september 2007 #17 Skrevet 14. september 2007 Jepp - er jo en gammel kjerring på 30...da må jeg trikse og mikse så best jeg kan, he he...
Gjest Skrevet 14. september 2007 #18 Skrevet 14. september 2007 I perioder får jeg dilla, andre ganger gir jeg f. ) Trivs med begge deler.
Mom2Two Skrevet 14. september 2007 #21 Skrevet 14. september 2007 Ja, hver dag. Men det eneste jeg bruker er mascara og eyeliner, så er ganske diskrèt sminket.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. september 2007 #22 Skrevet 14. september 2007 Ja nesten hver dag =0)
Skravlemamman Skrevet 14. september 2007 #23 Skrevet 14. september 2007 Å ja da, er vel litt avhengig av lebestiften min, og det har jeg vært i maaange år....;-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. september 2007 #24 Skrevet 14. september 2007 Jepp, hver dag. Føler meg ikke vel ellers
Carnivale Skrevet 14. september 2007 #25 Skrevet 14. september 2007 Ja, hveeeeeer dag. Elsker å pynte meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå