Gå til innhold

Leste dere om dagmamma`n i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo bare helt utrolig! Forklaringen var at dagmamma`n hadde sagt til gutten (2år!!) at han skulle sitte og vente på bussholdeplassen inntil hun kom tilbake fra ærendet sitt!!... "uheldig" kalte politiet det! Hva om gutten hadde blitt påkjørt, kidnappet eller noe annet grusomt...hadde det også vært "uheldig"?????????? Hun burde ha blitt anmeldt og registrert i et eller annet register.. dette er jo barnemishandling og vanskjøtsel! Hjertet brister med tanke på den lille gutten som satt der helt alene, redd ... og ikke visste noen ting. Hadde hun gjort det med mitt barn ... gud hjelpe henne! Jeg håper foreldrene går til skikkelig verks, anmeldelse, før saken for retten ... få det registrert. Tenk om denne lille gutten får varige men? Det er enkelt å si at det ikke skjer, men det vet man ikke helt sikkert! Det er ingen unskyldning å "ha en dårlig dag", "gjorde det ikke med vilje", "aldri hendt før", " er vanligvis helt topp!" osv... har du tatt på deg ansvaret med å passe barn, må du være 1000 % tilstede HELE tiden! Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt rolige barn, men aldri om de hadde sittet 20 min på samme plass. Jeg trodde hun hadde "glemt" han der. Hadde hun altså sagt at han skulle vente der? altså med "vilje" sagt at han skulle sitte der alene...

 

Har hatt dagmamma, og vært dagmamma selv. Og ingen av oss hadde gjort det iallefall...

 

Dessverre en del "spesielle" dagmammer, men de aller fleste ville aldri funnet på slikt, ikke en gang tenkt tanken!

Skrevet

Er en grunn til at jeg ikke vil benytte meg av dagmamma, og dette er en av de.

 

Går heller hjemme og har det knepent økonomisk enn å ha barna hos dagmamma. Venter heller på plass i bhg.

 

Mange er fornøyde med dagmammaen sin, men jeg vil ikke uansett og jeg ble betalt hatt ungen min hos dagmamma, de kan virke snille, barnekjære osv, men så fort du har gått ut døra ... huff.....

 

Skrevet

Leste det der,ja...går kaldt nedover ryggen min av bare tanken på hva som KUNNE ha skjedd.

Min gutt fyller 2 neste mnd. Aldri i verden om han hadde sittet stille i 20 minutter!

Her går det 2 sekunder uten øynene på han, og han er ut ytterdøra på et blunk,dersom grinda ikke er satt opp. (vi har 3 trappegrinder som hindrer han i å "rømme".

 

De er så utrolig snare i den alderen...huff,tør ikke tenke på at min gutt satt alene i 20 minutter,uten voksne.

 

Bra det gikk fint med den lille gutten det var snakk om, men den dagmamman passer definitivt ikke i jobben som dagmamma.

En ansvarsfull dagmamma setter ikke en 2 åring fra seg alene på en busstopp.

Skrevet

Det er helt tragiskt hele saken. Jeg fikk sjokk da jeg leste det på nettet. Jeg jobber bare 200-300m unna, men sånn at jeg ikke ser den holdeplassen. Jeg regner med å få høre mer om hva som skjedde til uka av kundene på jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...