Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Herregud, må bare syte litt over servicen på barnas hus på alna! Jeg bestilte vogn der 5 mai, det begynner jo å bli noen mnd siden (kan jo ikke bestille vogn før man vet man er gravid heller akkurat)... Men de har ennå ikke klart å komme opp med alle delene! Jeg har termin i dag, og ble lovet at baggen skulle være her til termin. Men hver gang jeg har pratet med de får jeg bare en ny dato for når baggen kommer. Sist jeg var innom de for å høre virket det faktisk som om de hadde glemt å bestille baggen, ennå så mange ganger jeg har pratet med de om den! Er det mulig? I dag har jeg som sagt termin, og har brukt timesvis på å prøve å ringe de. Men de har jo ikke noe vente system på telefonen, så du får bare beskjed om at alle er opptatt, prøv igjen senere... ÅH, kjenner jeg snart eksploderer! For en service!!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Om jeg var deg ville jeg troppet opp på butikken og krevd at de fikser problemet og får skaffet den aktuelle vogna på timen! Om det viser seg umulig, så krev pengene igjen (om du alt har betalt). Så drar du til en annen butikk og finner ei vogn der.... Eller om de har ei annen vogn du liker, evnt utstillingsmodell, så krever du få den vogna til halve prisen, for tort og svie...
Gjest mor75 Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Forstår deg godt!! Høres ut som elendig service!! På Olsen barn her i stavanger, som hører under Barnas Hus kjeden har jeg vært veldig fornøyd! Vi bestillte vogna, og da den kom avtalte vi tid for å hente den. Det var en lørdag, og vogna var ikke i butikken da vi kom. Siden det var lørdag kunne de ikke dra avsted til lageret sitt og hente den.Sjefen i butikken ville selv levere den på døra til oss på mandagen og vi fikk 10 % avslag på vogna. Topp! En annen gang da vogna måtte repareres etter flytur, fikk vi låne vogn gratis til vår var ferdig. Så dersom jeg var deg ville jeg forlangt å i det minste få låne en vogn dersom deres ikke kommer til babyen er kommet ut. Vogn er jo noe dere trenger!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Det hørtes litt bedre ut:) Jeg har handlet masse ting på barnas hus i bærum også, og da har jeg alltid vært fornøyd. Ja, jeg har alt betalt. Med ekstautstyret til vogna betalte vi over 8000kr, syntes det var litt dyrt, men kostet det på oss siden det var akkurat den vognen vi hadde lyst på... Det ordner seg, får låne en annen bag til vogna så lenge...Blir bare så irritert når servicen i tillegg er elendig! Ikke en beklagelse eller ordentlig forsøk på å ordne opp, argh! Det er i grunn service og samarbeidsviljen som irriterer meg mest, vognproblemet finner man jo alltids en løsning på. Det må man jo bare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå