Tre tette! *07+10+11* Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 er SÅ lei av å høre d.. hører d flere ganger i uka. nesten ikke lyst til å gå ut av døra lenger.. folk bare glaner.. har typisk guttemage og er en av de som "bare" har lagt på seg på magen. er jo selfølgelig glad for d, men d ser litt dumt ut. magen er ganske stor, men er ikke noe spes støre enn andre. ligger bare litt over gjennomsnittet.. folk vet bare ikke hva de snakker om når de sier at jeg er sååå stor.. er sikkert mye graivde hormoner ute å går nå, men måtte bare få d ut.. sikker mange som kjenner seg igjen..
velsignet med to Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Åjaaada, kjenner meg godt igjen. "Oi, når har DU termin da??"
casiha Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg får høre hele tiden: "Nå sprikker du snart,du kan ikke ha lenge igjen." og " Herregu kor svær du e" Men jeg har faktisk 1 mnd igjen...
Amanda- Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 skjønner godt frustrasjonen. har det på samme måte selv. så tror folk at magen er sann allmannseie. skal klappe på, ta på.. hallo? det er fremdeles kroppen min. blir så irritert av slike mennesker...
velsignet med to Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Jepp får høre lignende jeg og, første gangen var i uke 32, da var det ei dame på butikken som sa t NÅ må det vel være like før det skjer noe her!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Var såååå lei av sånne kommentarer før jeg fikk datteren min, som nå er to år. Så for noen dager siden satt jeg og så på bilder fra ukene før hun ble født, og det eneste jeg klarte tenke på var "Herregud, jeg var jo KJEMPESTOR!" Nå var jeg ikke uvanlig stor da, egentlig, men som høygravid er man ganske gedigen i forhold til hvordan man vanligvis ser ut, så jeg har en viss forståelse for at enkelte bare må buse ut med det...
svana72 Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 jeg får også høre det,å tenker bare at godt det er magen å ikke at jeg er blitt feit,det pleier å hjelpe for meg da....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 jeg kom akkurat hjem fra jordmor, og hun kommenterer hvor stor jeg har blitt hver gang jeg er der. litt kjipt å gå på vekta, siden den er oppe i tall jeg aldri har vært i nærheten av... men ho sier til meg at det er sånn du skal bli, siden du er liten og lett i utgangspunktet blir du sånn... alle er forskjellige, og alle kropper blir forskjellige i ett svangerskap. jeg får og høre at nå er det vel ikke lenge igjen, men joda... 8 uker til termin. tror vi skal være glade for at vi legger på oss og blir store, det er jo den beste tryggheten på at barnet har det bra i magen!! jeg tror jeg ville vært mere bekymra hvis jeg ikke hadde lagt på meg eller hatt noe mage i hele tatt.... håper dette hjalp litt, og lykke til videre!! og ikke glem at kiloene går av igjen tiden etter fødsel;-)
petite fleur Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Kjenner meg igjen ja....I dag tok jeg taxi fra byen og hjem (bekkenet ville ikke mer.. ), og "morsomme" taxisjåføren sa med en gang: "Ja, du skal vel til fødeavdelinga du?" Nei, tenk jeg skal ikke det, det er faktisk 2 mndr igjen!!! Grrr....
saray Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 hører akkurat omvendt i mine svangerskap.ojojoj så liiiiten mage du har!!!!det er sikkert en bitteliten jente det.nei tenk sier jeg hver gang har det vært en diger gutt!!!legen sa til meg i går også at :du er jo ikke spessielt stor da! men magen låg på normalen om en litt under middels. eneste gangen jeg fikk høre at jeg var stor var en gammel dame her om dagen som sa jeg var blitt "drug". tror det var hintet heller på at jeg er ganske tjukk nå fra før egentlig.veide 85kg da jeg ble gravid.men veide bare 55kg da jeg ble gravid første gang.jeg får bare ikke stor mage,sånn er det !! tror ikke noen mener noe styggt med å kommentere om man er stor eller liten men det er fryktelig irriterende i lengden:O/
Mamzen Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Jeg synes det bare er koselig når noen kommenterer magen min. "Å så stor du har blitt" tolker jeg positivt, som alt vokser og er slik som det skal være:) Hadde vært kjedelig om jeg ikke fikk noen kommentarer på formen, den er jo faktisk ganske forandret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå