Silker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Heia egentlig på han som vant, men han viste seg veldig usjarmerende på slutten der syns jeg!!
Silker Skrevet 14. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2007 hehe,går litt fort her... så mener jeg jo da : )
jordbær mathilda Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Det syntes jeg også.. Han var for eplekjekk, syntes rebecca hadde fortjent å vinne!!
Silker Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 Når han begynte med det der "bare en kan få jobb her i kveld, mr trump..." greiene sine, så sank han maaange hakk i mine øyne.
jordbær mathilda Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Så ening, så ening!!! Han klarte jo ikke si noe posetivt om rebecca heller, mens hun roste han som bare det. Og da han ba alle som syntes han skulle vinne reise seg, ble jeg kvalm!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Jeg så bare nest siste episode, fordi jeg var hos søs mi. Har ikke TvN hjemme. Syns han me engang virket litt grei. Men når han på den stadion ikke gadd å hjelpe til, sank han mange hakk. Og håpet på at hu dama skulle vinne. Menmen, jeg har ikke sett åssen hun har vært tidl heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå