Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Tenker mellom dere og mannen deres? Sambo har permisjon nå, og siden jeg har tatt ut ferien min så går vi hjemme begge to. Men han jobber litt svart og bygger garasje hos oss, så ser hverandre ikke så mye i løpet av dagen. Jeg må innrømme at jeg har vært litt grinete i det siste, men vet ikke hvorfor. Sambo er ofte så sliten når han kommer hjem at han ikke orker noe. Ikke engang sex. Er det vanlig at man har det litt sånn her innimellom eller?
Mille** Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Ja, det er vanlig at det går litt opp og ned i et forhold. Er lenge siden vi hadde en skikkelig dårlig periode, men vi har vært der og kommet oss på topp igjen. )
Storebror & Lillesøster Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Ja det er i allefall normalt her,det går opp og ned,men jevnt over har vi det veldig bra,uansett så er ikke gresset grønnere på den andre siden tenker jeg,vi har bare en dårlig periode der vi ikke er i form og da kan det fort bli litt krangling,men det blir ofte vildig bra etter på en slik periode.. Tror nok ikke folk lever et perfekt forhold uten konflikter eller dårlige perioder,jeg syntes vi har det flott.
_Mita_<3 Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Svært lite.. Men selvklart litt diskusjon innimellom..men ordner opp et noen minutter.. aldri langsinte el krangler.. ordner seg alltid.. er nok HELT vanlig å gå opp og ned i et forhold:) Livet kan ikke bare være perfekt hele tiden:) God helg folkens:)
mamma >to gull Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Ja, jeg vil nå heller si det er unormalt og IKKE ha slike perioder jeg da.. Etter at den nydelige gutten vår kom så krangler vi omtrent aldri, har vel skjedd en gang tror jeg på de siste 5 mnd. Det var mye mer før når det bare var oss to.Vi gikk vel hverandre litt på nervene av og til..Ble litt mye bare oss to liksom.. Var som regel bare småtterier som det kunne bli en stor krangel ut av..Men ordnet seg alltid:-) Mens nå kan vi selvfølgelig bli grinete og irriterte over den andre, men vi prøver å ikke lage krangel ut av det slik som det da ofte ble før...
Mamma´n til A og F Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Ja, og jeg anser det som helt normalt. Jeg tenker at i et forhold hvor man er seg selv 100 %, vil det alltid være litt konflikter. Utfordringen blir selvfølgelig å ikke bli værende i de dårlige periodene. Hører om par som aldri krangler og diskuterer, da blir jeg mistenksom. Tenker at her er det noen som alltid føyer seg. Hvis du starter med deg selv ved feks: Gi et kompliment, gjøre noe hyggelig for mannen din, regner jeg med han legger merke til det. Men det er klart at i perioder er man så trøtt at man ikke orker de store samtaler eller sprell! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå