Gå til innhold

kjenner alle hikkinga nederst i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten det er seteleie eller hodeleie? Leser på seteleie debatten at mange der kjenner hikkinga nede fordi om babyen ligger med rompa nederst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv. Hodet ligger ned hos meg og jeg kjenner hikking nede. :-)

Skrevet

nei, det er vanlig å kjenne hikking nederst i hodeleie

Skrevet

jeg kjenner det nederst ja...

Skrevet

Nederst her også og hodeleie.

Var i seteleie for to uker siden og da kjente jeg det oppe ved ribbeina der hodet var.

Skrevet

Hodet er festet, og hikkinga er nedsert i magen, ja.

Skrevet

Jeg har fått beskjed at han ligger i seteleie, men kjenner hikking nederst på venstresiden. Han har vel sikkert snudd seg da får jeg håpe....

Skrevet

Hodet ned og festet. Kjenner det nederst på høyre side, der ryggen ligger.

Skrevet

Hodet ligger ned ja, og hikkingen kjenner jeg nederst, litt til venstre. Fikk det sjekket hos jordmor senest i dag.

Skrevet

jeg kjennner hikkingen midt på magen liksom . kansje han ligger skrått da?

Skrevet

Det er hodeleie hos meg og kjenner hikking nederst. Viste egentlig ikke hva det var trodde at babyen hadde snud seg og sparka der nede, men jordmor sa at det var hikking :)

Skrevet

kjenner dere hikkingg?? har ikke kjent noe jeg,,er i uke 33...hvordan kjennes det ut da?

Skrevet

Jeg syns det kjennes ut som min egen puls, bare litt kraftigere :)

Men begynte ikke å kjenne noe hikking før i min 34. uke omtrent. Nå er jeg i uke 36.

Skrevet

Ja hvor du kjenner hikkinga skal ikke ha betydning for hvordan ungen ligger. Min låg i seteleie i forrige uke og jeg kjente hikkinga nederst i bekkenet. I helga snudde den seg og jeg kjenner hikkinga på samme plassen.

Skrevet

Min beveger seg så mye, så jeg kjenner hikkingen av og til oppe og av og til nede! :0)

Skrevet

Min tvilling en ligger i sete, og jeg kjenner hikkinga hans bedre enn på den andre. Ser for meg han "hopper" opp og ned, og at dunkinga jeg kjenner er når rumpa lander... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...