gutta på tur Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Er på jakt etter en lett og fin sportsvogn med justerbar rygg og ikke altfor dyr til en toåring. Er det noen som har noe å anbefale? Jeg føler jeg bare går meg vill i vognjungelen og trenger litt assistanse... Takk!
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Hei! Jeg kjøpte en på Rudo nå før vi skulle på ferie. Husker ikke eksakt hva den heter, men den er av merket Troller tror jeg. Den finnes i sort eller grå som bunnfarge, og så velger du en sånn "kit" i en anne farge. Den har 4 store hjul, ikke luftfyllte. Ryggen kan legges helt ned, stor og god kurv under, justerbar høyde på trillehåndtak, bøyle foran som kan tas av, "vindu" med klaff i kalsjen ++++ Vi hadde den med på ferie istedetfor paraplytrilles om jo er et mareritt. Veldig førnyd med den. Den kostet kun 1000,- . Snuppa vår er 2 år og både sitter og ligger godt i den! Sele er det også i den. Anbefales! )
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 HVis du går inn på www.rudo.no, går til "last ned katalog" og åpner den første filen, så er det vognen som er nederst på side 24 i katalogen!
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Troller Shopper Light heter den visst )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå