Bibi m/2 nå (",) Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Har vært røykfri siden nyttårsaften, men kjenner suget enomt til tider!! Heldigvis går suget vekk rimelig fort, men savner voldsomt vanen med den oxo Har liiiiite lysst å begynne igjen, for bebisen min er sååå liten (13 uker) og det er dyrt, det lukter og man får stygge tenner!! Men alikevell savner jeg den, men etter 13 år med den vanen er det vel og forvente at vanen sitter i en veldig lenge Andre i min situasjon ?? Noen som kan si at vanen snart forsvinner oxo ? ! Hater å ha d forbanna suget + å savne den det gift pinnen!!! :`(
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 hvis det er noen trøst, så savner mamma`n min røyken i perioder enda. og det er 15 år siden hun slutta...............
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Såååå lenge ?!! *Sukker oppgitt* Skulle aldri tatt det første trekket da jeg var mindre!!! Så da vil jeg forever være slave til det møkka svineriet der!!! Men jeg skal IKKE røre! *Oppmuntersegselv* Hihi...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Kan ikke annet enn å gi deg en trøsteklem, og si at jeg falt for fristelsen da sønnen min var 3mnd:( Røyker fortsatt, men planer om å slutte ved neste graviditet - igjen.. Angrer gjør jeg. Men allikevel.. Klarer ikke å slutte enda, fordi jeg vet at jeg vil begynne igjen. Det er jo utrolig lett å slutte. Det vanskeligste er å ikke begynne igjen. Du har vært flink! Bare stå på! Ha noe annet på lur i kjøleskapet el lign (tenker ikke på sjokolade, men f.eks et suuupergodt pålegg, jeg for min skyld elsker skinke og purreløk, kanskje du glemmer det da. Finne på enkelte ting for å glemme denne røyken som ikke fører noe godt me seg..)
Diva Muffin Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Det går over!! I morgen har jeg vært røykfri et år, og tenker som en ikkerøyker. Det er en absurd vane fra fortiden. Det er fullt mulig å omstille seg! Men belønn deg selv litt undeveis
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 14. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2007 Så flott du oxo har klart det, for det er ikke lett og ikke falle tilbake til den fæle uvanen!! Nå er suget borte igjen, hehe....nei, bedre å la vær, blir spennende å se 1. gang jeg kommer til og ta mg et par øl om jeg klarer å la vær....!! Lykke til videre til deg også!! =)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Jeg sluttet for rundt 6 år siden og noen ganger når noen røyker syntes jeg det bare luktet såååå godt hi hi =0) Er vel bare noe vi må leve med =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå