Gå til innhold

Feilmeldinger!!! Grrr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry overskriften, men jeg er ikke sint, bare fortvilet. Nå har jeg sendt ørten mailer til div modder ol her inne. Men ingen svarer!

Jeg sliter med mye teknisk her inne. Får feilmelding når jeg logger meg inn, noen ganger også når jeg skal inn her uten innlogging. (Gjelder også Gullsmukken, Din baby osv) , samme med din egen side.

Hvorfor svarer ingen på mailene (eller innleggene her inne)?? Trodde det var noen moderatorer som holdt litt øye med forumet, og ryddet litt opp her. Og er det jeg som er blind, finnes det ikke noe sted der vi kan legge inn forslag/spørsmål til de som driver dette stedet?

Hadde det ikke vært for at det er mange som bor rundt i mitt omr, så hadde jeg ikke orket dette forumet. Men det er godt forum, og jeg vil nødig melde meg ut bare pga rent tekniske ting. Treff sidene er grunn alene til at jeg gjerne vil være her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Sorry overskriften,"

Tro meg, her finnes ingen grunn til å unnskylde.

"Nå har jeg sendt ørten mailer til div modder ol her inne. Men ingen svarer! "

"Hvorfor svarer ingen på mailene (eller innleggene her inne)??"

Fordi modereringen tilsynelatende finner sted etter moderators eget forgodtbefinnende, og da gjerne også etter humør, evt "hvor store deler av et innlegg/tråd gidder jeg å lese i dag?"-prinsippet. Ergo vet man aldri på forhånd hvilke innlegg som blir besvart av vedkommende, og hva som skånselløst og uten anger blir feiet ut av forumet med den kosten du vet.

"Trodde det var noen moderatorer som holdt litt øye med forumet, og ryddet litt opp her. "

Det er greit. Vi hadde alle den illusjonen en gang.

"Og er det jeg som er blind, finnes det ikke noe sted der vi kan legge inn forslag/spørsmål til de som driver dette stedet?"

Det finnes et eget forum som heter "Ris og ros". Der skal man visstnok kunne ta kontakt med admin & co.

For øvrig overrasker det meg om du rekker å lese svaret mitt før tråden din slettes. Velkommen til la-la-land.

Skrevet

Jeg rakk å lese :) Takk for svar. Hvor finnes dette "ris/ros-stedet"? Dette virker som et seriøst sted, så jeg hadde håpet noe annet. Men hvis dette virkelig stemmer, så er det fryktelig synd. Det skal jo ikke være slik. Spes inne på gullsmukken burde det være skikkelig, for der betaler vi for en tjeneste, og da vil jeg ha tjenesten også.

Uff, håper dette blir ordnet opp i. Ekstra synd er det når det gjelder flere enn et forum.

Skrevet

Er et forum her inne på lista på venstre side her som heter Ris og Ros vel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...