Gå til innhold

Noen som har tips om treningsøvelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå er det snart 6 mnd siden gullet kom til verden, jeg er ung og frisk, men klarte å gå opp over 20 kg under svangerskapet. Det er for ille, jeg vet..

Men! Har klart å gå ned ca 15 av disse med hyppige trilleturer, kosthold og MYE AMMING! hehe:) Har en stor unge, så lurer på om kg'ene er gått dit jeg ;) Men de siste 5 sitter så utrolig godt på. Og jeg var veldig aktiv før, idrett osv. Akkurat nå har jeg liten tid til akkurat det, men lurer på om noen vet om noen nettsider med gode øvelser jeg evt kan gjøre med babyen min og uten? Styrke og innstrammingsøvelser. Magen min henger enda og rumpa likeså:)

Har litt dårlig samvittighet ovenfor min egen kropp akkurat nå, noen som føler det samme? Driter egentlig i de kg'ene jeg, vil bare stramme inn og gjøre noe for helsen min! :D ..Eller? Nei, vil vel egentlig se fantastisk ut.. hehe, hvem vil vel ikke det? Litt kjipt å ha "gammeldamekropp" når man er i tyveårene :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant et lite tips her om forbrenning: http://www.trim.no/pub/art.php?id=37

Selv var jeg slank før fødselen, gikk opp 25 kg og har gått ned 30 nå. Junior er 5 mnd. Tror og håper alle kiloene har falt av nå, siden han har begynt med grøt og spiser mindre mm.

Det jeg gjorde var å gå trilletur like etter frokost hver morgen. Da gikk jeg meg god og svett i en til to timer. Deretter tok jeg 60 sit-ups på morgenen og kvelden. Nå har jeg ikke kommet i gang etter sommeren enda, og tar bare 30 sit-ups hver kveld. Prøver å jogge en liten runde et par ganger i uka for å få opp kondisen litt.

Jeg hadde ganske høy forbrenning før fødselen, og det er sannsynligvis den som har hjulpet meg såpass ned også. Håper i alle fall at jeg fortsatt har den forbrenninga, slik at jeg ikke går opp så mye når ammeperioden er over. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...