Gå til innhold

DIB-mesterskap i å være en....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...helt alminnelig, kjedelig, god, dårlig, rævva, super og tvers igjennom ærlig mor!

Jeg vant.

Jeg overøser barnet mitt med kos av og til, og hun liker det IKKE! Får til svar "gåååå vekk, mamma....". Av og til vil hun bare være hos meg. Jeg glemmer av og til at det er lenge siden hun har spist, hun får KULI-juice innimellom, bolle etter barnehagen når jeg vet det blir lenge til middag.

Da hun var liten datt hun rett i gulvet på badet, noen måneder senere datt hun ut av sengen vår. Hun får skrubbsår, flis i finger`n, sjokolade (veldig sjelden da). Hun går i barnehage, hun har vært hos dagmamma. Jeg har ikke snylta på NAV, eller på skatten pga henne. Hun overnattet borte første gang da hun var 7 måneder, hun fikk melk på flaske om kvelden til hun var halvannet år.

Hun har møkk under neglene når vi skal bort av og til, hun går på dans og hun må sitte i gangen som straff når hun slår. Hun har rommet sitt fullt av prinsesser, og litt bøker og litt unødvendig rot...

Flere...? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke peiling på hva hun mener når hun skriker, men så er hun bare 8 dager også. Jeg koser masse med henne men legger henne av og til inn til pappaen så jeg får litt tid alene.

Jeg tok meg en røyk i går kveld, men da var jeg skikkelig frustrert. jeg angret på den røyken. hun får både pupp og tillegg, og pumpemelk på flaske også. på sykehuset hadde jeg mobilen min oppi senga hennes når vi trillet til kantinen, selv om barnepleieren var helt hysterisk på det. men jeg hadde på laveste ringevolum.

jeg spiste salami og andre fyvarer når jeg var gravid, men sjekket alltid utløpsdatoen. jeg prøvde å sette igang fødselen med sex og kanel, og det funket. Jeg ville ha epidural under fødselen og hadde tatt imot det hvis ikke fødselen hadde gått så fort. jeg fødet på rygg på en undersøkelsesbenk og ikke i et badekar med stearinlys og tibetansk musikk i bakgrunnen.

jeg gir henne kolikkdråper selv om hun ikke har kolikk, fordi hun blir bedre i magen av dem. jeg bruker dr. brown-flasker men hr også noen billige fra rema.

Jeg gjør mitt beste men får ikke alt til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...