Gå til innhold

Å reise til Syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så inmari lyst ei veke til syden no i haust! Hadde vore deilig med ei veke ferie saman med mann og veslejenta, før familieforauking i desember. Men når er det ein ikkje får vere med flyet, nokon seier 7 mnd stemmer det? Og er det når ein er 7 mnd av 10 mnd på veg, eller når ein har to mnd att? (Blir framleis ikkje klok på det der.....) Nokon som har erfaring med sydenreiser når ein er gravid? Anbefaling av stad? Veslejenta er 2 år i november, reknar med ho kjem til å kose seg. Når er det slutt på badetemperatur der nede? (He he, har berre vore i syden ein gong før, og det var midt på sommaren)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nye regler er på dette at du ikke får reist med flyselskap 1 mnd før termin. Så ta deg en tur til syden du. kanskje bare fort som mulig, er jo ikke sikkert du er i toppform på slutten..

dette også med tanke på badetemp. jeg er ikke helt sikker, men reiser dere snart kan det bli bading på dere ;) rhodos så jeg på nyhetene igår hadde det veldig varmt enda ;)

jeg var i madrid for 3 uker siden, bada ikke, da det er storby midt i landet, men det gikk bare fint det.

Skrevet

er bare å dra nå! var på rhodos for et par uker sida. var for varmt for oss! så sikkert mer behagelig temperatur der nå utover hehe:P men kan være lurt å bestille setene på flyet på forhånd. kjekt å ha ekstra benplass, og dere skal jo ha med barn i tillegg.

er nok fin temperatur i vannet rundt omkring ennå og! ville bare reist jeg! bare være forsiktig med maten, og at du får i deg nok drikke! MASSE DRIKKE!:D

Skrevet

så heldig du er da!! jeg ville snakket med legen min før jeg resiste.... da er du på den sikre siden;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...