Gå til innhold

BRIO happy..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for Brio Happy, og har hørt rykter om at de kan være billigere i sverige. Men når vi var inne på en svensk side, kostet den 300 kroner mer enn i Norge. Og da var den på salg.. Sånn som jeg har forstått det koster brio happy, bagvogn med sportstrille 6500,-

Noen som har kjøpt denne vognen og vet litt mer enn oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyshop selger 2006 modeller nå til 30%

Vi var heldig og fant en brio happy bagvogn bare til 2900 på brio-butikken i Glasmagasinet - de skulle slutte med vogner. Vi må kjøpe sportsdelen til full-pris sikkert, men etter å ha spart ca 1500 på bag og understell kan vi nok ta oss råd til det :)

Jeg liker understellet veldig godt ved at hjulene "trekker seg sammen" når du slår den ned - perfekt for oss som ikke har så stort bagasjerom i bilen :)

Skrevet

men er ikke brio happy 2008 modell? takk for tipset uansett, men hvor er det? by?

Skrevet

Vi har kjøpt Brio Happy Duo vogn med sports understell. Totalpris ble 4800 .- på Babyshop :) De har tilbud på disse vognene . Vi kjøpte den i Oslo

Skrevet

På happyland i svinesund koster de 2995,-

Koster 500 kr ekstra om du vil ha med hardbag eller softbag ved siden av..

Skrevet

De har tilbud på Barnas Hus i Sandvika. 2250,- for chassis og bag. Følger da ikke med sportsdel.

Skrevet

Vi fikk den til 4500 kr i sverige. Med bag og sportsdel og det hele. Men det tilbudet varte bare til 2.september, tror jeg. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...