Gå til innhold

Positivt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi bare si TAKK til dere alle her inne for en positiv gjeng!!! Syns det er viktig at vi er positive å ser framover isteden for bare å tenke på om vi kommer til å miste eller ikke! Klarer selv ikke helt la være å bekymre meg for å miste men prøver så godt jeg kan, å jeg håper andre også vil være med på å IKKE snakke om SA og MA! for det er ingen ting vi kan gjøre fra eller til! vi kan bare gjøre det verre ved å bekymre oss! la oss alle bare gå ut fra at det går fint fram til 12 uke og heller glede oss. Er så lei av spørsmål om statistikker og sjenerelle spørsmål om SA for det gjør meg og andre deprimerte i en tid vi skal glede oss! vil derfor takke alle innpå MAI-BARN for å være positive!!! syns det blir litt mye neg på 1.tri:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen gang opplevd hvor jævlig det er å miste? Det har jeg å noen ganger føler jeg for å lufte bekymringen min om dette, men selvsagt går det ann å skrive en hint om det i overskriften så kan man heller la være å lese om sånne ting om man ikke ønsker det. Men ssynes man har lov til å lufte dette her inne om man ønsker det eller ikke. Dette er noe som følger med når man er gravid, å akuratt nå er vi jo i den asen av graviditeten som det er størst sjangse for å miste også.

Jeg prøver å tenke positivt, selv om jeg har hatt 2 sa og 1 ma i år, men er gla for å kunne dele min bekymring om jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at dette er et forum for alle seriøse blivende mammaer. Det gjelder både det positive og det negative ved å være gravid. Synes ikke vi skal eksludere de som bekymrer seg selom jeg har forståelse for at mange synes det er vanskelig å lese om SA/MA. Man kan velge bort de inleggene, som hun over sier. Er enig i at det er flott at det er et positivt fokus her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...