LilleGull *12.03.08* Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Magen fortsatt helt flat.... Flere som har møtt til ultralyd uten mage?? sikkert bare meg som er helt hysterisk, men blir mer og mer bekymra...
tudeluuu Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 sånn var det 1. gang for meg.. rimelig flat da ja.. ble nesten sjokkert over alle de andre som satt og ventet på time, for syntes de var så store, enda de sikkert var der til ordinær UL, de aller fleste iallefall! Denne gangen var magen min større, men du sier det er 2 uker igjen til UL, og da var magen faktisk betydelig mye mindre enn den er nå (var på UL i går)! Tror nok ikke du trenger å være bekymret! Ungen din er nok sikkert like stor som alle andre på samme "alder".
Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Nå begynner magen å vokse en god del. Jeg var på UL for to uker siden. Der så jeg foresten flere par. Noen med flat som en pannekakemage, mens andre med en liten kul på magen. det er nok meget individuellt. Forrige svangerskap vistes det ikke før etter uke 20 på meg i alle fall. )
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jeg merka at magen var litt anderledes enn vanlig, men hadde ikke særlig kul på magen før for noen uker siden. Er nå 27+3.......... Ser vel egentlig ikke ut som om jeg er det, men nå synes jeg det er helt greit. Vi skal vel tidsnok bli store elefanter........... Tror du skal ta det helt med ro med tanke på at du ikke har fått mage. Vi er forskjellige. Noen av oss bærer babyen sånn at det nesten ikke ser ut som om vi er gravide, andre har kul nesten før de vet at de er gravide. Lykke til på ul
LilleGull *12.03.08* Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 Hehe, sa det var bare meg som er hysterisk men da håper jeg på at magen vokser litt på 2 uker da Har hatt drømmer om at jordmor ser dumt på meg og blå nekter på at jeg er gravid for jeg har jo ingen mage... hehe *patetisk*
LilleGull *12.03.08* Skrevet 14. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2007 Takk for lykke ønskningene
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Tror det kommer mer an på om man VIL ha stor mage eller ikke. En kan jo slappe av i magen, og ta på seg mammabukse, og puste ut....og se ut som man er 8 mnd. på vei. Noen gjør jo det;) Når man i tillegg har litt valkemage fra før er jo dette mye lettere.... Men husk at livmoren er bare snart opp til navlen, det vi si at all magen en har ovenfor magen bare er fett, ja at mamman har noen kilo ekstra-rett og slett! For andre er det fordi de har fått så mye vann i kroppen, i tilleg til et stort ønske om å vise magen;) Babyen er knøtteliten, go de slankeste mødrene er oftest de som magen vises seinest på, pga. de ikke har noe overflødig fett som legger seg utenpå babymagen... Så ta det helt med ro du:) Har noen stor mage, er det iallefall ikke fordi babyen inni magen er stor:) men mamman!
Lillegull2008&2010 Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 MYE positivt ang magen kan skje på 14 dager jeg hadde begynt å få litt mage en stund før ultralyd, men ja, kanskje de siste 14 dagene før UL så begynte den å vises selv om jeg lå. bare sånn over natta ble den større, "håper" det skjer med deg også Lykke til!
Galskapens overhode Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Uff.. jeg fikk i går spørsmål om når babyen skulel komme, for hun mente jeg skulle vel føde snart.. .. Har også 2 uker til UL.. Og er 2 uker til jeg er halvveis. Jeg er en av de lubne mammaene som anonym nevner her.. Men det går ikke an å trekke inn magen heller (jeg har VIRKELIG prøvd).. Akkurat nå skulle jeg ønske magen var litt flatere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå