Susan*lillegutt og mini* Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 http://nyheter.vg.no/nyheter/artikkel.php?artid=163325 huff..stakkars gutt..tipper den dagmamman ikke gjør slikt igjen..
Minnie Mom Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Uff ja, leste det jeg også.. Vi bor rett ved... Hadde det vært vår dagmamma hadde hun nok mistet jobben! (
mamma-til-2-jenter Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg skjønner ikke at det ikke er noen straffereaksjon mot sånnt... Jeg har selv ei jente som er (snart) 2 år, og jeg skulle blitt så eitrende forbanna, lei meg, redd osv osv, og dagmammaen hadde definitivt fått sparken!! Jeg ville aldri sett henne for mine øyne mer! Politiet kaller det en uheldig episode. UHELDIG EPISODE?! Kjenner jeg blir skikkelig provosert.
Svinesteika. Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 hun hadde ikke fått passet mitt barn mer. Ganske uansvarlig og sette en 2-åring ifra seg alene. Har selv en på 2, og alle vet jo at de ikke sitter mye stille og venter. Mye som kunne ha skjedd ja, så denne dagmammaen skal prise seg lykkelig over at ikke noe alvorlig hendte. Ho bør nok finne seg en jobb hun egner seg bedre til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå