Gå til innhold

Er jo umulig å finne sparkebukser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett nærmest over alt og sliter skikkelig med å finne sparkebukser. Og de få jeg finner er til jenter (jeg venter gutt) eller ser ikke ut i måneskinn.

Hvor har dere kjøpt sparkebukser til barna deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg VET!!! Får meg ikke helt til å kle på en nyfødt baby en dongeri bukse altså. har vært på "alle" butikker, men finner ingen... bare dongeribukser... :( Har måttet kjøpt sånne sett da med jakke og bukse i bomull eller fleece...

Hvis noen vet hvor jeg kan få tak i sparkebukser så si ifra;)

Skrevet

Har du sett på Bogerud da?

De pleier å ha i mange forskjellige typer & varianter & cubus

Skrevet

Spørst jo hvordan du vil at sparkebuksene skal være. De har litt på Lindex. Ellers har barneutstyrsbutikkene her i Stavanger sparkebukser i merket Stummer, som er ganske "babyete", Name it (EXIT)har noen myke gode. Merket JOHA har litt tror jeg, og på Polarn og Pyret ( synes de er litt dyre...) Ellers liker jeg MEXX sine bukser til små babyer. Det er ikke sparkebukser, men de er tynne, myke og faktisk ikke så dyre.

Skrevet

Kjedebutikkene er håpløse på sparkebukser, synes jeg.

Finner mange fine i rene barneklær-butikker, men de kan ha litt stive priser.

Skrevet

Barnas Hus i Sandvika er mitt tips. Der har de mye fint og jeg har sett mange sparkebukser. Dessuten er det flyttesalg og masse tilbud der nå.

Skrevet

De har da en del på H&M, ihvertfall på de butikkene her i Oslo jeg har kikket.. :o)

Skrevet

Ja, det er lite klær å finne til gutter generelt:(

Men har funnet noen fine sparkebukser på Cubus faktisk, Lindex har også noenom du er heldig..

Skrevet

Jeg vet, det er utrolig dårlig utvalg av sparkebukser. Jeg har funnet en gul på h&m, de har noen på Lindex og endel på cubus. Cubus har en del tradisjonelle babyklær, slike som jeg husker mine småsøsken brukte da de var liten. Ta en titt på Cubus vil jeg anbefale.

Skrevet

vis det er slike "vanlige" tøybukser med strekk i livet, så har dem noen UTROLIG behagelige på lindex i mange farger, kan kjøpe 2 for 129 tror jeg de var=)

jeg har kjøpt flere av dem, gode romslige med myke brede strikk kanter oppe som ikke strammer på babyen.. helt enkle uten noen trykk o.l, sånn ala joggebukse/kosebukse i sweetshirt stoff=)

hadde mange farger..

Skrevet

Synes de har det overalt jeg... Cubus, HM, Lindex, osv... ihvertfall her i Gudbrandsdalen, og kjedebutikkene bruker jo å ha de samma klærne...(?)

Skrevet

Jeg fant på Cubus i dag:-)

Skrevet

Takker for alle svarene! Jeg får ta meg en ny runde igjen å kikke litt, sist var det i allefall håpløst.

Cubus og lindex here i come :P H&M har jeg helt gitt opp.

Skrevet

Reflex kjeden har mye fint, skikkelig babytøy og også til gutter. Har kjøpt masse der:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...