Gå til innhold

røyker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ja, hvor mye, hvor gammel er babyen din og ammer du?

jeg røykte gjennom svangerskapet, men har bare tatt 3 røyk etter fødselen, gutten min er 3 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. 7-8 per dag kanskje. Spørs på vær, hvem jeg er sammen med, kjeder meg osv osv...

Ammer ikke..

Han er 6 mnd nå

Skrevet

Ja ,jeg røyker =( Røyke ikke i svangerskapet eller da jeg prøvde å få til ammingen. Da det ikke gikk hadde jeg liksom ikke noe som holdt meg igjen ( var ganske depppa pga ammingen) så jeg begynte igjen...

Angrer jo noe sinnsykt, men gjort er gjort...>Røyker ikke inne eller i nærheten av gullet da.. HUn blir totalt skjermet!!

Skrevet

ja...begynte igjen når jenta mi var 1 mnd.. men røykte ikke i svangerskapet!

Hun er nå 2 mnd.. Jeg røyker mest om kvelden etter hun har lakt seg.. eller rett etter jeg har ammet..

Skrevet

Nei,og ingen i hele familien min røker. ;)

Skrevet

slutta når jeg ble gravid og har ikke tenkt å begynne på igjen heller... poden er 7 1/2 uke...

Skrevet

Nei, dvs kan ta en og annen røyk på fest, men det er jo snakk om kanskje maks en gang annenhvert år ;-) Røykte frem til vi planla nummer en, da sluttet bpde min mann og jeg. Vil ikke være røykende foreldre.

Skrevet

Nei. Slutta for godt da jeg var gravid.

Skrevet

Oj! Da jeg fant ut at jeg var gravid, skulle det være ;)

Skrevet

Jeg slutta å røyke lenge før jeg ble gravid, men tar meg gjerne en snus eller to på ettermiddagen, rett etter jeg har ammet selvfølgelig!

Skrevet

Fy på nesen min!! Jeg røykte helt til jeg var 5 mnd på vei, så tok samvittigheten meg, og har ikke tatt en røyk siden. Nå skal det være sagt at jeg røykte maks 3 røyk for dagen etter jeg fant ut at jeg var gravid. Min samboer sluttet å røyke når Andreas var 1 mnd. Nå er forresten gullungen 5 mnd.

Skrevet

Nei, sluttta da jeg fant ut at jeg var gravid, og skal ikke begynne igjen. Har vært røykfri litt over 1 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...