Cat&Gullungene Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg er på jakt etter et par gode sko til min datter på 13 mnd. Hun har ikke begynt å gå alene enda, har bestadig vœrt litt sen motorisk og vœrt til oppfølging av fysioterapeut. Hun feiler imidlertid ingenting, dvs. hun har ingen feilstilligner i hverken føtter eller rygg. Fysio har imidlertid sagt at det er spesielt viktig for henne med gode og støttende sko. Litt som den gammeldagse typen som er ganske stiv og litt høy bak. Noen som vet hvor man kan få tak i gode sko i Oslo? Eller evt. noen gode sko-merker? På Grensen Skotøismagasin så vi forleden på et merke som heter Flexs. Noen som har hørt om dette? Ble litt i tvil da jeg synes hele skoen virket veldig stiv.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Er det vintersko du er på jakt etter? Eller "vanlige" gåsko? Jeg har jobbet endel sammen med ortopeder (i "skobutikk sammenheng") og merket Elefanten har alltid blitt varmt anbefalt. Jeg har også hatt Ponny "babystøvler" til mini og de er helt supre.
Cat&Gullungene Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg er egentlig på jakt etter begge deleer, men først og fremst er det vanlige GÅSKO. Takk for svar ;-)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Da tror jeg at jeg ville satset på Elefanten selv, evt Ecco, men det spørs veldig på hvordan foten til datteren din er. Foten til mini er smal og ikke spesielt "babylubben", så på hennes føtter så sitter ikke Ecco gåsko helt optimalt. Det som er viktig å tenke på er at du ikke kjøper skoene for store, det er ingenting som "hemmer" gåing mer enn å måtte drasse på for store sko. Gå til en butikk hvor du får skikkelig veiledning og hjelp, det er superviktig med skikkelige sko til de søte små :-D Masse lykke til :-D
Cat&Gullungene Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 Hvor får en kjøpt elefanten sko? Jeg var et sted der de bare hadde to par sko igjen i str. 18 og 19, og de sa at skoene nå var ute av produksjon??
Gjest Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Hæ? Ute av produksjon? Hm, nå er jeg ikke mega oppdatert på skofronten, men det er merkelig... Jeg jobbet på Eurosko og vi solgte de i allefall... Går ann å sende mail til hovedkontoret til eurosko og høre..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Bundgaard er gode. Føres av Grensen Skotøymagasin.
mai mammaen til to Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 vi har hatt skofus sko..og har vært veldig fornøyd med de..de har vært ganske stive..men ikke vanskelig å gå med... så noen anbefalte elefanten sko. jeg har hørt at de er gått kunkurs for to år siden..så om du skal kjøpe slike og finner de i en butikk så kan du kreve å få dem til halvpris.. fordi de er minst to år gamle
morpluss Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Sko Hagen på Majorstua har stort utvalg og veldig flink betjening! Anbefales varmt. Jeg skulle se litt på farger og typer mens jenta mi sov, men de kunne ikke hjelpe meg uten å ha sett på foten hennes først. Noen passet til brede føtter, andre til høy vrist osv. Hun har normal fot og jeg fikk pekt ut noen par å velge mellom, som hun mente var optimale. Butikken er ikke veldig billig og de er ikke veldig vennlige de som jobber der, men det virker som de kan det de gjør! (Ligger nesten vis a vis Polarn o Pyret. Happy hunting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå