Willy Wonka Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Når jeg ble forklart forskjellen med og uten base var jeg jo ikke i tvil....men hva gjør dere??
-spent- Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Den vi har er det ikke base på.. Vi fikk beskjed om at den var like bra, og lettere.
**Frøken84** Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 hei. vi har maxicosi med isofix base. vi er kjempe fornøyd. sete står MYE stødigere med base enn uten.og det er 10 ganger enklere å feste det. bare klikke det rett ned på basen og kjøre=) slipper å styre med belter som vrir seg og unger som hyler pga at det tar lang tid;) Anbefaler det på det varmeste=)
-spent- Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jeg hadde valgt maxicosi hvis jeg visste hvor tung besafe er. Jeg klarer jo ikke bære den omtrent. Høres mye lettere ut ja..
**Frøken84** Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 kjenner ei som har besafe og det er to helt forskjellige stoler ja=) vi bruker quinny zapp til bilstolen vår, det gjør det kjempe enkelt når vi skal på butikker og sånn. slipper å vekke snuppa for å legge a i vogna for sånner små turer=)
-spent- Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Har veldig lyst til å bytte, men er jo ikke noe vits når hun er 3 1/2 mnd. Får heller kjøpe en annen når vi må bytte til en større..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Vi har også maxi cosi med isofix base, anbefales på det varmeste!!!!
snartmammapåny Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Hiver meg på her, Maxi cosi med base er bare et helt genialt sete. Passe tungt, lett å håndtere, passer til diverse vognunderstell. Rett og slett et knall sete:D OG til spørsmålet ditt. En av grunnene til at trafikksikkerheten er bedre med base er nok at feilmonteringsrisikoen går betraktlig ned. Man monterer basen når man har god tid og monterer den rett. I motsetning til når man kanskje stresser og fester setet hver gang man skal ut på tur. Desto flere monteringer desto høyere sjans for at setet er feilmontert. I tilleg så føler jeg at setet står stødigere på basen.
Gjest Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Vi har ikke base, og har erfart at hvor lang tid vi bruker på å feste det rett og slett er avhengig av bilen! I den ene bilen vår passer det som hånd i hanske, mens i den andre er det mer knot med selen. Kommer nok ikke itl å kjøpe base, for jeg liker ikke at han sitter i setet mer enn nødvendig, bilstolen hører bilen til. Har Maxi Cosi cabrio.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå