Krøllefrøken Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Det er så mye snakk om at mei tai er så bra å bäre babyen i, så tenkte å pröve en sånn. Men når jeg sitter og ser på forskjellige nettsider, er det jo forskjellige typer mei tai?? Hvilken type skal man velge da?
Nr-3-i-Magen Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg har ikke selv, men har hørt at babyhawk skal være bra. Den er hvertfall veldig populær.
pink1254788 Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jeg har nå bestilt meg denne: http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=17 Var ikke så altfor gææn pris, og så så den grei ut. Regner med at det er mye det samme, bare litt forskjellig stofftyper, og utseende.. Knytinga er det samme på alle (hvis ikke jeg har misforstått da...) Valgte denne pga skulderstroppene var litt lenger enn på de andre, tenker at det må være nedtur hvis de ikke er lange nok lissom;P
Heihvordetgår Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Mei Tai er stort sett den samme, bare litt forskjellig design. Har selv babyhawk og er veldig fornøyd. Bestilte med ekstra lange seler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå