Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Lurer på å skifte jobb. Er utdannet omsorgsarbeider og skal da være godt kvalifisert for jobben iallefall. Noen som aner noe om sånn ca hva slags lønn dette vil gi i 100 % stilling? Takker for svar )
Himmel og hav Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Hei! Det er litt vanskelig å si noe om hva slags lønn du vil få, for det er ganske store lønnsforskjeller fra kommune til kommune pga lokale forhandlinger, i tillegg kommer ansiennitetsberegningen. Ta kontakt med kommunen du vil jobbe i så får du sikkert vite lønnstrinn/stige.
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Takk for svar )
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 du kommer desverre inn under assistent, og ikke fagarbeider vil jeg tro... om ikke den styreren i barnehagen "sloss" litt for at du skal få beholde lønna di.... tabellen til kommunen kan du se her: http://www.fagforbundet.no/tariff/dokumenter/Vedlegg_protokoll_ks_07.pdf
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 her i kommunen er de i hvertfall ikke så greie at folk får beholde lønna.. så jeg jobber med et par stykker som har hjelpepleier i vernepleie som utdannelse, og de får lønn som ufaglært assistent.... derfor jeg tror de kommer inn under der også, selv om du er omsorgsarbeider.. her i kommunen er det bare barne- og ungdomsarbeidere som får fagarbeiderlønn i en barnehage/sfo om ikke sjefen sloss for deg..
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 14. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2007 Hmm irriterende når man har barnehagepraksis som en stor del av utdanningen sin. Da skulle man egentlig vært like mye assistent når man jobber på sykehjem, men der får man fagarbeiderlønn. Har jo like mye praksis i barnehage som sykehjem i utdanningen. Men men verden er rar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå