Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke IKM før 25/9, men er det andre som vil henge seg på :)

Er i pp4 og har denne måneden tatt 2*2 med damian siden første dag mens, og 2*2 med wild yam siden el.

Ble inspirert av en tråd på et forum, der det var flere som var overbevist om at dette hadde hjulpet med å bli gravid. Så da prøver jeg ut dette.

Hadde noen mens liknende murringer 4dpo, men merker ikke noe nå.

Noen som har IKM rundt samme dag, og som venter på sympomer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikm 26 sept.Virker uendelig lenge til....Har beg å få litt ømme bryster og vondt i ryggen men det har jeg mange ganger mellom el og ikm.Har også litt stikk i underlivet.Venter i spenning på om det dukker opp noen fler symptomer.Får håpe vi er heldig denne mnd.Klem

Skrevet

Jeg har ikm 24 el 25 ettersom jeg har regnet ut. Håper jo ikke den kommer da. Litt for tidlig med symptomer. Men jeg kommer nok til å gå rundt å kjenne etter over helga ;) ei venninne fikk baby for to dager siden. Og ei anna ei som blir satt på kur idag, så jeg føler at jeg er litt baby syk for tiden. Blir spennende å se når hun føder.

Skrevet

Kjempe spennde.

Vi får krysse fingrer å håpe på at det klaffer denne gangen.

Da er det evt testing i neste uke :)

Skrevet

Slenge meg med her eg..Har ikm 26.. har stikking i puppene men ingen andre tegn..Men har hørt at det kan komma av underskudd av progreston??Har derfor begynt å smøra meg med women`s care..Det sko visst ver bra

Skrevet

Har IKM den 22/9, og har såvidt littegranne blod i trusen idag. Håper at det er festeblødning jeg har....

Har vært småkvalm i nesten en uke nå, og vet jo at det er litt vel tidlig å kjenne slike symptomer, men håper jo at det er fordi jeg er gravid da.

Noen som vet om det i det hele tatt er mulig å bli kvalm før IKM?

Skrevet

Ang kvalme, så er det ei på jobb som begynte å kaste opp allerede på dag 19 av syklusen på 28 dager. Så alt går ann.

Krysser fingrer for dere alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...