Omelia Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Noen tips? Noe ekstra man bør ta med?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Du må ha med det samme som om du ellers skulle ligge på hotell:) Klær, tannbørste og toalettsaker. + + Tror ikke du trenger bind og bleie, men er ikke100% sikker på dette.
alvis Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Du trenger ikke ta med noe ekstra. Bare det du hadde tatt med hvis du lå på vanlig avdelning. Kiosken på hotellet er åpent 24 t i døgne og der finner du mat og toalettsaker hvis du trenger.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Trenger ikke noe spesielt nei. Bare klær til å gå ned å spise i og toalettsaker. Får alt du trenger til babyen og bleier og truser til deg selv. Men må som sagt ha egne klær når du skal ned å spise. Får ikke gå i sykehusklær da. Eller vil jeg bare anbefale å mase masse på jordmødrene å barneplaierne der... de har ikke lov å bare komme inn siden det er et privat hotel, så jeg følte meg helt forlatt der. Måtte ringe etter dem hver gang jeg skulle amme eller det var noe. Likte meg ikke der i det hele tatt, så neste gang blir det fødeloftet på meg!!! Lykke til!!!
Gjest mor75 Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Har også hørt at du får det du trenger. Men kan anbefale å ta med mykt toalettpapir. Vet i alle fall at det som er på Barsel er hardt og vondt!
frida-73 Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Var de ikke imøtekommende når du ringte på de? Ble bkymret nå...min tur om ca 5 uker.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Til deg som ikke var fornøyd med pasienthotellet... Jeg skal snart dit...kan du gi meg noen konkrete tips? Hadde du opplevelse av å være til bry når du trengte personalets hjelp? Jeg ble bare litt engstelig nå...
Vilde- 25.10 - 4 dager igjen Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 gjennom jobben har jeg snakket med mange som har vært på barselhotellet, og de aller fleste er veldig fornøyd. Dem som har vært mindre fornøyd, har gjerne vært de som har blitt sittende alene på rommet og har vært redd for å spørre om hjelp. I enkelte tilfeller har dette først til en tung start og ammeproblemer. På barselhotellet er det mer opp til den enkelte. Jeg vet at jordmødrene og barnepleierne går rundt og tilbyr hjelp. Men pga av at pappaen ofte er til stede, er det nok ikke så ofte som på barselavdelingen. De vil nok ikke forstyrre for mye, men være tilstede på foreldrenes premisser. Jeg tror det er viktig at vi ikke er redd for å være til bry, men tenke at de er der for oss. Det er greit å benytte seg av all den hjelpen en kan få i begynnelsen. En god start kan ha mye si for hvordan fortsettelsen blir. Jeg har i allefall tenkt å tilkalle hjelp så ofte jeg har behov for det. Lykke til alle sammen.
bamby Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Var nå på besøk hos venninne idag. da kom det ei hyggelig dame inn etter banket på, en "pleier"? og skulle sjekke hørselen..hun synes og babyen var varm så hun skulle sjekke tempen på han. I tillegg passet hun ham mens mammaen og meg var og spiste...bra service fra dems siden det vel?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå