mammasilla Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 I går fridde samboeren min, og det var sååå romantisk! Han hadde bestilt overraskelsestur til Barcelona, som medførte at jeg måtte be om en dag fri fra jobb, noe som vanligvis ikke skulle være noe problem. Men hva skjer? JO; skjefen gjør seg skikkelig vrang og sier at det kan jeg bare glemme. Forloveden min skulle tenkt på dette før han bestilte turen!!!! Da er det ikke snakk om en jobb der vi ikke kan unnvære en peron en eneste dag altså! JÆÆÆVLA TOSK!!!!!
susemor666 Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Får si gratulerer da. Koselig=). MEN, for en tosk da, ti sjef. Er det mulig??!! Fy f....sier jeg. Hvordan er det mulig å nekte en å reise bort da. Nei nå ble jeg da deppa og irritert da. Herregud!!! men får håpe det ordner seg da=)
mammasilla Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Takk for støtte, er så deppa:((
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Det her hørtes faktisk helt sykt ut. Får sjefen din et kick av å herse med deg? En syk mann.
petite fleur Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Men guriland, for en gledesdreper! Verste jeg har hørt.....går det ikke an å bytte vakt med noen sånn at du får dratt likevel? Uff, håper det ordner seg da!
mammasilla Skrevet 14. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2007 Er dessverre ikke noen som kan bytte, så det er max uflaks! Men som sagt så vil det absolutt ikke være noen krise for jobben dersom jeg er borte en dag, så dette gjør meg utrolig irritert!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Da tar du en egenmeldingsdag!!! Vær "syk"... Vet du hva altså, noe så lumpent...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Bare fordi jeg er nysgjerrig - hva slags jobb har du? I tillegg, har dere noen tillitsvalgt på arbeidsplassen din - kanskje sjefen ikke kan nekte deg feriedag hvis avtaleverket til organisasjonen er i orden. Det ville jeg sjekka, altså! Man har jo krav på ferie, men under hvilke omstendigheter er litt ulikt fra sted til sted, hvor lenge på forhånd man må si ifra, hvor stor ulempe det medfører for arbeidsgiver etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå