Gå til innhold

ER DET MULIG, blitr oppgitt jeg altså!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som hjemmeværende mor blir det endel klesvask og jeg tenkte at vanish white kunne være noe for våre hvite klær som ikke er like hvite som de engang var!

Altså jeg vasker kun hvitt med hvitt så her skulel det ikke være noe problem å få plaggene fine og orntlig hvite igjen ifølge reklamen!

Men neeeida..den greide ikke engang å fjerne sjokolade flekk eller foundation jeg klarte å søle litt på toppen min da jeg skulel sminke meg!

Kan hende jeg dum som går på sånn reklame å itillegg gidder å kjøpe det i tro om at det funker! Hehe..

Meeeen, hvorfor i alle dager kan noen gå ut å reklamere for ett sånt produkt som overhodet ikke fungerer bedre enn vanlig vaskepulver???????? å si at hvitt tøy blir heeelt hvitt igjen er løyn!!!på reklamen tar de en grå skjorte som engang var hvit..dypper den i vasish å vips!-så er skjorta hvit igjen!! **åhh jeg er dum som gikk på den**

Å HVORDAN kan ett sånt produkt holde seg på markedet??

Er vel en sånn ting alle kjøpe en gang bare å aldri mere, eller hva sier dere? noen som har prøvd?

Blir oppgitt jeg når man blir lovet noe å så viser det seg at alt bare er juks tull og fanteri!!

sånn,det var dagens lille utblåsning!hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reklame er og blir reklame he he men virker ikke vanish??

Tror jeg må prøve selv bare for å bli heeelt sikker he he

Skrevet

Enig med du.. Lite vaskemiddel som hjelper på flekker, og det er dårlig gjort å si at dette funker superdupert når det ikke hjelper en dritt.. jeg har funnet en flekkfjerner som hjelper mot de fleste flekker: Bio tex oxi+ enzym.. Spray på før vask og flekken forsvinner i de aller fleste tilfeller.. Eneste den ikke hjalp noe særlig på var oljesøl fra bilen som hadde lurt seg fast på den hvite buksa mi..

Skrevet

Hi her.

bio tex er bra:-) det er je enig i:-)

å vet du olje på klær, det må du nestegang om det skjer, ta xalo på før du vasker det å la det ligge en stud.. olje=fett... zalo tar fett:-) hihi.. huff nei vanish er noe DRITT!!!

den sprayen til flekker er 0kei på rødvin osv men det pulveret til hvitvask kan de egentlig selge til 50 øre! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...