Gå til innhold

Noen som starter sitt 7pp nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som starter sin 7 pp i dag?? Jeg fikk desverre besøk av tante i går så nå starter vi pån igjen. Er selvfølgelig skuffet, og føler det ganske tungt. Det er jo utrolig så mye "pepper" vi få som unge om å ikke bli gravid og bruke prevensjon etc etc, men jammen er det ikke lett å bli gravid heller når en virkelig ønsker.

Er vel litt negativ i dag, er bare så redd for at det aldri skal skje. Alle rundt meg snakker om barn og blir gravide før de skifter truse om morgenen. Selv på jobb er det barn barn barn. Skjønner jo godt at de er glade osv, jeg orker bare ikke så mye snakk om det når vi selv prøver så hardt.

De fleste sier, "ikke tenk på det, så kommer det".......... Ja det er jo enkelt!!

Vel, sorry måtte bare få det ut:) Hvis det er noen flere 7pprøvere eller andre som ikke har fått det til og vil skravle litt nå og da, så send meg noen ord da, så kan vi oppdaterer og støtte litt kanskje

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke akkurat 7pp, men er i vår 9pp nå og har ikm 23sep. men vi ligger jo sånn passe likt ann. Det var leit med tanta...men det er håp neste mnd!jeg er ikke så veldig opptimistisk lenger...går å venter på at det skal bli desember og vi kan begynne å finne ut om det er noe galt.

huff det her ble jo ikke noe oppmuntring for deg men jeg er visst litt negativ idag jeg oxo =)sorry!

det er HELT umulig å ikke tenke på det,hvertfall for meg. en vet jo alltid akkurat hvor i syklusen en er og om en nærmer seg ikm eller el osv. Det er et ganske sårt samtale emne - spesielt når familie og venner blir gravide i hytt og gevær og spør om vi føler presset snart....huff de mener jo ikke noe vondt med det men den kommentaren er nok til å ødelegge dagen min.

men ja det hadde vært koslig å kunne følge hverandre litt!

Skrevet

Hei du, og takk for svar.

Helt greit at du er negativ også, det er en del av "gamet" Jeg har prøvd så godt jeg kan hele helgen å holde humøret oppe, men sank litt ned i dag igjen.

Ikke tenk at det nødvendigvis er noe galt. Det behøver det slett ikke være. Snakket med en kollega i dag og det tok 1,5 år fra hun sluttet på pillen til hun ble gravid. Selv min mor brukte 9 mnd på å få meg, så vi må prøve å tenke optimistisk.

Jeg krysser fingerene for deg nå, du har jo noen dager igjen, og ikke gå og kjenn etter symptomer (det hjelper ikke), men det vet du vel.

Jeg er så oppblåst i dag at jeg ser gravid ut i 6 mnd, og utrolig humørsyk og sinna. ( kanskje ikke det beste element å bli gravid i:) )

Jeg tror vi må be familien ikke ta det opp og be de respektere at dette er en privatsak. Jeg fikk spørsmål senest i går og da svarte jeg bare at det er ikke like enkelt for alle. Da ble det stille...

Prøv å slapp av og "innstill" deg på at det ikke blir( jeg gjør alltid det)denne gang.

Ha en strålende dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...