Niem og Patrick Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Heisann igjen I går va jeg i et tupperwareparty, og hadde litt spørsmål ang. Avanti Rund Kombilett. Da sa hun at jeg måtte ikke bestille den nå, men vente i to uker, så skulle den komme i et pakketilbud med ostekakeform og noe mer. Vet du hva som inngår i den pakken? Å hva den koster? Har bestilt den, men fikk aldri svaret på dette
Niem og Patrick Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Dytter enda en gang, jeg
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Heisann. Har ikke sett at du har ropt på meg jeg.. Må se igjennom papirene mine litt. Greit at jeg svarer deg i morgen? Har så vondt i en nerve i rumpa/låret i kveld at jeg sliter med å gå, og papirene ligger på loftet. Kan du sende meg en PM slik at jeg husker å svare deg i morgen? Fikk litt for mye teflonbehandling som liten, så er en smuuuuule glemsk..
Niem og Patrick Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 Jepps, helt i orden, ingen hastverk Hehe, samme her... ellers er det en tidlig ammetåke
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Kan nok ikke skylde på tidlig ammetåke heller jeg, for jeg har vært sånn leeeeeeenge.. Bruker å si at jeg gleder meg til jeg blir 50-60 år, for da er jeg sikkert så glemsk, at jeg våkner opp med en ny mann hver dag, for jeg kommer ikke til å huske at jeg har vært gift med den gamle gubben i 30 år.. hahahaha.. og om jeg skulle falle for fristelsen for å prøve noe nytt, så kan ingen klandre meg, for jeg er så glemsk.. hahahaha... =)
Niem og Patrick Skrevet 14. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2007 Hahaha, høres bra ut Jeg har blitt helt surrete.. presterte å si igår at: "Men jeg pleier jo å drikke rett fra sluken!!" når jeg egentlig skulle si Springen.. hehe.. litt ekkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå