Gå til innhold

Endelig fredag! Hva spiser man så til middag/kveldsmat idag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo har bestilt stekt pølse med potetstappe og kokte grønnsaker. Sitter å lurer på om jeg skal briljere med hjemmelagt potetstappe ;)

Skrevet

Blir nok taco her, etter min sønns ønske, siden det bare skal være oss to ikveld. Sambo skal til en kamerat.

Skrevet

Fiskeboller i karrisaus med potet og gullrot til middag og kanskje løvsteik til kvelds i dag eller i morgen.

Skrevet

I kveld blir det taco med kyllingkjøttdeig :)

Skrevet

Her blir det hjemmelagd pizza. Fant en sånn pakke med peppes speltpizzabunn på Rema 1000, og vi skal prøve den i kveld. Liker den veldig godt når jeg er på peppes, så jeg tror det blir bra.

Skrevet

Tja, jeg tror det blir pølse i lompe her=) Jr's matønske. Da vi blir aleine ikveld.=)

Skrevet

Sambo har også bestilt pølse og potetstappe..:P Men har ikke poteter så kan ikke lage hjemmelaget:/ SELV om det er den som er desidert best:P

Skrevet

fleskepannekaker her... og hjemmelaget pizza imorra de har vi hver lørdag før lørdagsgodisn=)

Skrevet

blir nok svinekjøtt i sursøt saus og ris til middag også noe enkelt, men godt til kvelds...

kanskje sånne små runde pizza som vi lager selv.

Skrevet

Svin indrefilet, fløtegratinerte poteter, champingong, brokkoli og saus:) Hmm. Ble sulten nå! Så surrer jeg bacon rundt svinefilet - det er godt!!! :)

Skrevet

Hjemmelagd pizza på hytta!!

Skrevet

Har litt lyst på reker eller krabbe eller noe i den duren i dag, men da må jeg jammen få fillene på meg å komme meg på butikken snart. Æsj, hadde ikke lyst til det i dag.

Skrevet

Regner med det blir hjemmelaget pizza her:)

Skrevet

Jeg skal ha brokkoli/blomkårgrateng m løk og sopp. og poteter og grønnsaker ved siden av... imorgen blir det nok taco eller lasagne:-)

Skrevet

Idag har jeg lyst på komle, pølse, bacon og kålrabistappe, så da blir det det! Sambo får bare ta det han får servert =)

Skrevet

Tikka Masala ;);) Mmmmmmm med svinekjøtt!

Skrevet

vi jobbe så har bestilt pizza fra en gausel pizza levert på jobb... jammi....

Skrevet

tror d blir tagliatelle med carbonara og salat.. syns d e gooodt :D

men må konferere med min kjære... .D

Skrevet

i dag var det sambo som fikk bestemme, og da blir det sodd.. juhuuuu.... *kremt*

Skrevet

Sodd er jo deilig trøndermat. Tror jeg skal stikke bort på bunnpris her i Oslo og kjøpe det en dag. Nam!

Skrevet

Vi har spist pasta og Dolomio med ekstra hvitløk - med hvitløksbaguetter ... og kjøttdeig selvfølgelig ... ! naaaaaaaaaaaaaaaaam...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...