Nå blir det to :-) Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 hvor lenge bruker dere ammeinnleggene i ull før de vaskes? Tips: Jeg pleier å legge dem i en kjele og helle kokende vann over. Da blir de "kokt" uten å krympe (ull krymper i bevegelse i for varmt vann eller vann med vekslende temperatur, men ikke når de ligger stille).
idapia84 Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 jeg begynte med ullinnlegg for 3 uker siden og har enda ikke vasket mine...jeg har bare tørket dem og skrapet av melka enda jeg...blir jeg vasker dem når jeg kjenner at de ikke trekker til seg mere melk:)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Blir de ikke full i bakterier da..? og lukt..? Jeg har sluttet med innlegg nå, men hadde 3 par som jeg brukte 2-3 dager hver, så vasket jeg alle.
Ungspika_m_gutta Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Er ikke ull selvrensende? bruker koke mine jeg også, men ikke for ofte, ellers skyller jeg de bare.. Fikk i hvertfall beskjed fra JM at lanolinull eller no sånt var selvrensende.. HAR me andre ord IKKE PEILING!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Veldig sjelden. Men så bruker jeg vanlig ammeinnlegg inni. Begynte med dette da jeg hadde sopp på puppen, og synes nå at det er mest hygienisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå