Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Har dere noen annen markering av at barnet har fått navn? Vi skal ikke døpe, men lurer på om jeg skal stelle i stand et selskap fordet, bare for å feire at hun er her Kan man ha faddere hvis man ikke døper, hvordan ordner man det isåfall?
Gjest Ut på tur Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Vi skal ha nanefest i regi av humanetisk forbund (les mer på human.no ) vi skal ha vitner
Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Vi hadde navnefest (ikke festE, men fest! hihi) hos svigers ) Inviterte familie og de nærmeste vennene, spiste middag og kake, kjempekos! Og så plantet vi et tre som er minsten sitt, som liksom kan vokse med han. Og svigermor holdt tale som fikk meg til å grine, hehe. En kjempefin markering.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Gjorde ingenting spesielt.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Vi har selskap :-) Dekker fint bord som til en dåp, tar på mini penklær (men ikke dåpskjole), lager til god mat og kaker og inviterer nærmeste familie. Før maten sier vi foreldre noen få ord og så er det som om det skulle vært vanlig dåp egentlig. Familie har med gaver til den lille. Gjort det med de to andre og kommer til å gjøre dette med mini på 3 mnd snart. Vi har ikke faddere, men du kan jo velge noen personer og spørre om de vil være verger eller noe sånt til barnet deres. Vet ikke helt hvordan det kan ordnes offesielt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Takk for svar! Vi har ikke tenkt å ha navnefest i regi av humanetisk forbund heller. Men tror vi skal gjøre som dere Alva, ha et fint selskap! Jeg får finne ut om dette med verger/faddere. Vil jo gjerne at hun skal ha det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå